...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 25 juni 2009

Jodå, vi har kommit hem på riktigt!!!!

Men vardagen slog till med full kraft på en gång... åtminstone sen jag sovit igen ca ett dygn...

Posthögen tog alla rekord och inte hade T sorterat bort reklamen heller - så då var jag ju tvungen att kolla igenom den också - hade säkert gått fortare om han slängt allt som inte var fönsterkuvert, fast jag var faktiskt riktigt duktig och slängde rätt mycket utan att läsa.... jo jag vet att vissa sätter "ingen reklam" på postlådan, men vad ska man då roa sig med - då är det ju BARA fönsterkuvert kvar!!!!

Ska försöka göra en summering av vår semestertripp, men inte NU... jag måste gå och städa av nya kontoret nu för möblerna kommer i morgon bitti - å de flyttar man liksom inte så lätt på sedan... ska bara lyssna färdigt på danskväll på radio Guld först, eftersom jag inte kom iväg på dans i dag, å inte på Hällesjö igår heller - det glömde jag faktiskt, hur jag nu kunde det! Idag tog vi en paus mitt på dan och for till Hälludden - vårt eget paradis... sol, bad och slappa i fem timmar... så underbart skönt, Tilja badade och simmade också - hon har inte fått snits på simmandet ännu, det blir mycket plask... men hon hämtade dummyn i alla fall. Lite mer träning så kommer hon kasta sig i liksom Kaito gjorde :)

Nu är det bara att sätta stora foten i rumpen o kravla sig in till dammsugare och skurhink... hörs senare...

1 kommentar:

  1. Skönt för dig att få ett riktigt kontor nu :-)

    Hoppas ni hinner ta lite ledigt i värmen, vi åker till sjön imorgon em ska måla och fixa veden osv. Man blir ju aldrig ledig...

    Kram på er
    Cissi

    SvaraRadera