...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

tisdag 19 januari 2010

Händer inget...

mjae, i alla fall inget spännande. Jobbar - denna vecka verkar det bli tre dagar i stan...pust!! Blir ju så trött av att vara i stan hela dagen, måste vara den dåliga luften.

Lämnade bilen på verkstan i går så nu har jag bromsar igen, de kollade motorvärmaren igen också o det ÄR inge fel på den...bara en dålig variant då eller???? Hmm, undrar lite varför det monterades en sån... Tog mig en promenad då i går morse...bra med rörelse, men fy så snuskig luft!!!! var ju lite "subbväder" så höjden till himlen var ju inte särdeles imponerande - kan ju varit en bidragande orsak förståss...har bokat besiktning också - kanske ska starta vadslagning om hur många anmärkningar jag kan få...hur många törs satsa på ett streck!?!?!?

Nöje är planerat till på lördag...JANNEZ på parken, ska bli riktigt roligt att svänga runt i några timmar...oops, har nog glömt boka barn/hundvakt...jaja, mamma hemma igen, så det löser sig säkert - brun som en jädra pepparkaka är hon också o såååå skönt de hade haft det då... nepp, inge ågren - inte det minsta ;-/ Ska nog se om inte jag kan hitta nån trevlig klädtrasa på lördag fm, är ju skridskoträning igen å Elin behöver fortfarande gympaskor....de kanske finns på samma koordinater..., hihi ;-)



1 kommentar:

  1. Barn o hundvakt löser sig alltid. kan inte mamma så är de alltid välkomna hit. Hoppas jag du vet =)

    SvaraRadera