...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

fredag 21 januari 2011

Belöning till mig!!

Har haft en "tahandommigsjälvdag" idag, startade tidigt med besök hos frissan vid nio. Tyckte liksom att det var dags för en uppfräschning nu (somliga kanske tyckte det redan i oktober...) Hon fick gå lös både med sax och färgpytsar - blev väldigt nöjd och även familjen har godkänt resultatet.

(litet tillägg: brukar ALLTID vara nöjd när jag går från min frissa - Eva Persson på Min Salong)


Efter det vidare till den verkliga belöningen (som alltså egentligen inte ingår i kategorin nödvändig personvård...) Nagelstudio Kickiz för nya fina naglar eftersom mina naturliga envisas med att gå sönder hela tiden!! Första besöket hos henne, men absolut inte det sista, känner verkligen att naglarna blev JAG!!















Nu är det fredagsmys i soffan - godis och Let's dance...undra hur länge man orkar hålla sig vaken ???


1 kommentar:

  1. Hehe, själv somnade jag efter första paret på Let´s dance...

    Fina naglar. Härligt att skämma bort sig själv lite. Det gjorde du rätt i!

    SvaraRadera