...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 9 februari 2011

Förkovrat mig....

Gårdagskvällen innehöll årsstämma för Indals-Lidens JVK och däri information om de nya reglerna för älgförvaltning, mycket att ta in o inte helt lätt att förstå!! Kan bli spännande att följa utvecklingen...


http://www.jagareforbundet.se/Jagareforbundet/Nyheter-Jagareforbundet/Kort-info-om-nya-algforvaltningen/

Fick då också veta att om man är mantalsskriven på annan ort än man jagar, måste man meddela förbundet att man vill tillhöra kretsen där man jagar!!


Idag på fm har jag varit på informationsmöte angående det nya Byggavtalet...inte helt onödigt det heller, då man gör lön åt en hoper "gubbar"!!!





Jisses så smart jag blir!!!
eller hur var det, sa jag JA nånstans där jag borde ha varit TYST?...lär ju visa sig ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar