...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

söndag 11 september 2011

11:e september...

är väl inte direkt något datum man inte kommer ihåg, inte ens jag glömmer det ;-)

Däremot kan jag inte minnas vad jag gjorde den dagen...skyller det faktisk på den dåvarande hormonnivån i min kropp - Elin var nämligen tre månader och fem dagar....så troligen satt jag i soffan, tittade på såpor och ammade!! Nu när jag börjar gräva däruppe bland dammet, så tror jag faktiskt jag får en minnesbild - av en ohyggligt ful soffa med sittkudde i och en tvbild med brinnande skyskrapor....



Minns, förfasas över världen vi lever i och tänker på alla de som förlorade livet och deras anhöriga!! Blir nog lite extra soffmys med familjen ikväll.

Extrakramizar till mina nära o kära,
Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar