...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

söndag 2 oktober 2011

Helgen är slut - redan???

Jaha, så är det söndagkväll igen då! Och inte hann jag allt jag tänkt heller, måste bero på att jag glömmer räkna med äta och sova när jag planerar ;-))

Mannen har slitit med flisförrådet i dagarna två, klämde in en skogstur med Tilja i går också - han är en duracell...!!

Själv har jag knogat på inne, skridskoträning igår, bakade till de glutenintoleranta OCH flyttade ner badrumsskåpet till lilla toaletten. Nu är jag pissless på att ha badrummet i kappsäck!!
Snyggt blev det då inte, men vad kan bli det med den väggbeklädnaden...


Bakade till mig själv idag å kokade lingonsylt också...


Läxförhör med efterföljande minikrig...tvättat...städat...förberett för mangling, jamen så jäkla husligt då - har gått med förkläde hela dan å nästan kännt mig som en bonnmora ;-)

Tjälknöl å potatisgratäng till middag, vi unnade oss tom ett glas vin


NU, är det god natten...

Kramizar Ina @ iFån:-)

1 kommentar:

  1. Tack för omtanken. Det är verkligen tomt efter henne. Skönt att ni hann operera er hund innan hon blev för dålig. För Hedda var det aldrig något alternativ eftersom hon hade kända lungmetastaser...
    kram

    SvaraRadera