...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 19 november 2011

O-spännande!!

Det kan man nog säga om den här veckan (å mååånga av mina veckor...)

Jobbat i stan mån-ons, då känns det som att man bara hinner hem så ska man bort igen!! Vill till att man får ihop logistiken med arbetet, isträningstider och hunden som ska slippa sitta i bilen för länge!! Finns inte mycke utrymme för spontanitet då heller :-/ för att inte tala om middag...

Torsdag var det då äntligen dags för lite nöjesinslag!! Lämna bilen på service å sen drälla på Birsta med mamsen...lät som en behaglig fm! Å sen nya naglar på em :-)

Nja, sällan det blir som man planerar, fick dessutom hjälp av gubben att stöka till det :-) Morgonträff med programleverantör som naturligtvis tog lite längre tid än sagt... (någon som är förvånad??) Kastade mig i bilen för att hinna till verkstan...då ringer de och avbokar - mekanikern gått hem!!

Kunde lugna ner mig å lätta på gasen...mötte sen farbror blå med kamerasläpet i Krånge...tar upp telefonen för att varna mannen inför hemresan..han hade redan skickat ett sms till mig :-))

Några julklappar fixade vi iaf och hade en trevlig stund tillsammans, ska vi nog göra oftare!! Mamma och jag har tidigare alltid farit till stan tillsammans, när Elin var liten både öppnade och stängde vi Birsta!!! När slutade vi med det egentligen och varför ??

Mycket nöjd med naglarna, de blev "jag" igen!!




Idag står det föreningsarbete och vinterförberedelser på agendan. Trevlig lördag på er alla :-)


Kramizar Ina @ iFån :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar