...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 12 januari 2012

Dagens "bra vs anus"!

Fick ett uppslag på lunchunderhållning hos Annika

Bra:
- jag jobbar hemma idag, slafsar alltså omkring i mjukisar (med hål tom), favvofleceen och slarvtofs
- mannen är också hemma, jag har alltså ätit en ordentlig lunch :-)
- min svindyra, men synnerligen ergonomiska arbetsplats hjälper mot huvudvärken då jag sitter riktigt när jag jobbar!!
- termometern behagar visa trevliga minus sex istället för måndagens minus tjugotvå och solen skiner

Anus:
- jag har glömt köpa nytt tangentbord, allt tar därför längre tid då jag måste dubbelkolla att det verkligen händer nåt när jag slår trycker på tangenterna
- min bästaste massör/plågoande åker till varmare breddgrader idag och hade inte tid med mig - när jag verkligen behövde lite hjälp (kanske får jag skylla mig själv som inte ringde i helgen, men vaddå...)


Jahapp, bidde väl ingen jättelång lista, men plus o minus går rätt jämt upp iaf å då får man väl vara rätt nöjd med det. Nu åter till jobbet ;-)


 Kramizar Ina @ iFån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar