...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 14 januari 2012

Tangentbord...

Happ köpit mig ett nytt...med en massa extra knappar som går att ändra funktion på...



Vet inte om jag är ensam, men jag hatar att måsta byta tangentbord!! Har inga problem att ränna runt hos kunder som har olika utrustning (eller jo lite då, men det får jag ju ta..)

Men hemma, på mitt skrivbord!! Å aldrig får man ju tag på samma sort heller, alltid ny design å nya knappar - jaja, tar väl ett tag å lite gnäll så känns väl detta som "gamla ingrodda tofflor"också ;-)

Kramizar Ina @ iFån


2 kommentarer:

  1. Men du köp flera på en gång så har du ett lager eftersom de går sönder :-) då behöver du ju inte byta sort och modell.....

    Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så skulle man förstås kunna göra också - du är inte så dum du ;-)

      Radera