...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

måndag 23 januari 2012

Tidscheck...

Är det nån som har en sån över, på sisådär en 60-65 timmar?!


Gör en snabb avstämning arbete/tid:
- åtta dagar kvar av denna månad, varav två helgdagar (de kommer med all sannolikhet bli arbetsdagar i verkligheten)
- tre av dessa dagar är jag på kurs!!
- jag har ett bokslut som måste vara klart innan den sista, visserligen påbörjat men en del återstår...
- ett annat bokslut som helst skulle varit klart IGÅR då siffrorna behövs för en hastigt påkommen investering!!
- så är det ju några uppgifter som Skatteverket och Fora vill ha av en, så här i början på nytt år, de ska ju också vara klara före den sista...
- åsså det vanliga då, lön åt ett håll, fakturera åt ett annat å mitt i alltihopa ska man ju vara mamma och hustru också!!!

Tror jag kastar in handduken på en gång faktisk - en resa till Egypten kanske???


Kramizar Ina @ iFån


3 kommentarer:

  1. Nämen ush!! Det låter inte hälsosamt!
    Du, om du blundar och visslar lite sporadiskt så
    kanske du upptäcker att det bara va en dröm...
    Typ!!

    Skickar massa styrke- och effektivitets vibbar upp till
    dig. Tillsammans med kramar och kärlek

    Systra Mi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, känns lite "omöjligt" MEN gör väl vad jag kan åt eländet.
      Provade just visslandet - tyvärr, funkade inte!

      Känner mig pigg och på G - väckaren ringde kl 5 och jag satt på kontorsstolen halv sju....inte illa :-) Kanske var det din skickade energi.

      Kramen systraMI

      Radera