...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 25 februari 2012

Äääääntligen sovmorgon





Jomen tjena, gick ju sådär då :-(

Vaknar 06.58!!! Om det var av hundens tussande, hostandet/snorandet i grannrummet eller bara lagen om alltings jävlighet är ingen ide att forska i - klarvaken var statusen!!

Nu äter vi frukost, har hunnit utfordra hunden, rastat henne och svurit några eder över pannan också!! Det är väl själva faaan att inte det kan funka :-(

Får iaf plåga barnen med Ring så spelar vi - kanske ska klämma till med Melodikrysset också, när jag liksom ändå är igång, hehe

Kramizar Ina @ iFån


2 kommentarer:

  1. Ja men det var väl onödigt! Du kunde väl sovit lite längre när du hade chansen ;-)
    Nej, men jag tror på lagen om allts jävlighet faktiskt, låter troligt i samband med dig iaf. Själv vaknar man bredvid "tjejensomvaknarpåfelsidaochbråkardetförstahongörJulia"
    Förbenade unge alltså!! Grinig, gnällig och otrevlig! Idag handlade det om att jag glömt att pärla med henne igår....så då tyckte hon att jag skulle kliva upp och göra det nu på en gång liksom!!! Förklarade vänligt att jsg inte ville göra det riktigt än men GÄRNA lite lite LITE senare när jag vaknat till. Snacka om att den tjejen inte kan ta ett nej!!
    Suck, nu ska jag kliva upp och äta frukost först också...i ren trots!

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med!!
    Visst vore det ibland bra om de små hade lite sämre minne också, skulle ju underlätta för mammor iaf ;-)

    SvaraRadera