...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 22 februari 2012

Lååång dag

iaf känns det så!!
Till stan för jobb i morse, går fort att vänja sig vid hemmalunken kände jag - två dagar i rad...ujuj, jobbit sa kroppen - åsså detta ävel med att förvandla sig till intesåanskrämligattmannenmåsteskämmas DET har jag ju helt tappat tempot på ;-)

Hämta fröken E vid bussen, "middag" på Sibylla (dagens points åt HVTE) åsså ishallen i en hel evighet sen då!

Och på vägen dit, blir jag upplyst om att faktiskt så kan hon inte ha sandalerna från ifjol, å då har hon inga skor till fredagens klassfest!!!!!! TACK än en gång för framförhållningen - Birsta City, here we come - strax innan stängning! Nödföder oss med glass å vatten, handla skor på tom mage - nej tack, inte till oss!! Tog en kula sorbet, det är väl nyttigare än gräddglass iaf va?

Så till skoaffären....åherreminjee, vilken tid det tog - jag tror ungen provade varenda sko i tre olika storlekar, med strumpa-utan strumpa, med halvsula-utan halvsula... Får väl vara tacksam att hon höll sig till reahyllan bara!!!

Under tiden lyckades jag fynda oxå - rea till mig!!! Var måååånga år sedan det hände, i synnerhet i en skoaffär!!



Väntar nu bara på mannen som lastar inför morgondagens avfärd, skotern är rustad i sann pistvaktanda, ser för roligt ut!!!

Kramizar Ina @ iFån

Å go'natt



2 kommentarer:

  1. Det där med pistvaktanda skulle man ju vilja se en bild på ;-)
    Kram på dig
    Cissi

    SvaraRadera