...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 28 mars 2012

Redan lätt panik...

TEKNIKBEROENDE - japp, det är jag det - bara att erkänna :-)

Har nu skickat iväg iFånen för reparation...åtta timmar, fyrtioåtta minuter och tjugotvå sekunder sedan jag packade ihop den o pulade simkortet i den "gamla" N95:an...phu, vilken relik ;-)

Den som jag tyckte va så fräck o användbar...finns ju ingenting på den...
- inget Wordfeud
- inget Yatzy
- FB funkar sisådär...
- kan inte blogga
- kan inte läsa alla andras blogg
- kan inte sköta VV
- kan inte lyssna på ljudbok
- kan inte lyssna på radio
- kan inte läsa tidningen

Ok, kameran är såååå mycket bättre, men vad hjälper det när jag inte kan blogga om bilderna!!

Hör av mig när jag mår bättre ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar