...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 30 maj 2012

En heldag i stan!!

Första stopp - nagelstudion 08.30!! (måste boka tid snabbare nästa gång...) Rött och vitt va klart, sen fick hon fria händer! Jag tänker på 101dalmatiner - ni då??


Nästa anhalt - klämihoptuttarnavagnen!! Alltså, vem har sagt att jag är så gammal??? Å nä, jag tog inget foto ;-))

Sen lämna pärmar för revision...lite kaffe o skitsnack där. Kidnappade sen bästaste fd arbetskollegan käraste vännen Pernilla för lunch, hon hade eg inte tid men äta bör man ju. Snackade så mycke att jag glömde fota, fyra små på china...smaskens :-))

Nåt varv på Birsta City, det är visst födelsedag till veckan...hittade både mjukt och hårt innehåll till paketen!


Har även span på en specialare till fröken, får se om turen håller i sig...

Insåg att det nog var läge för middag också, lyx på charm - det är nog tur man inte har så många sådana här dagar ;-))


Avslutar med ett extra årsmöte och konstituerande styrelsemöte men sen vare äntligen hemfärd och kväller!!

Kramizar Ina @ iFån

1 kommentar:

  1. Uj vilken dag! ;)
    Sååå läckra naglar, Cruella de ville. fniss. Men jag tycker dom blev supersnygga! Kan inte ha såna, fastnar i tagenterna när jag skriver på jobbet hela dagarna i ända.
    Svar: Ja men eller hur, visst fasiken hör man väl av sig om man inte kan komma????? I god tid o inte samma dag!!!
    Önskar dej en fin fortsättning på torsdagen!
    Kram LC

    SvaraRadera