...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

söndag 20 maj 2012

Glömde visst lite...

Borde nog ha sovit före innan jag bloggade, glömde visst lite av helgens höjdpunkter lågvattenmärken!!

Fredagkvällens krasch levererade syrran och Patriks "svarten" genom att sluta samarbeta mitt i mammas backe! Fick ta fram det tunga gardet för att flytta liket, senare blev det bärgare till verkstan :-(


Själv befann jag mig på lerduveskytte och missade hela spektaklet inkl gomiddan - pärgratäng å tjälknöl!! (syster som fotat, lånade bilden lite)

Lördagens "happening" stod brorsan för, som högg fast huggkroken i tummens muskelpaket istället för trädstammen - besök på primärvårdsjouren och två stygn samt missad middag igen! Fast det gick ändå rätt fort, medan vi satt å väntade på läkaren planerade vi för ett besök på BigBoy...jäkligt glad att vi slapp det iaf!

Syrran har en roligare sammanfattning här, med bilder också ;-)


Ina
- tjuvar på mannens iPad...

1 kommentar:

  1. Uj uj, ibland händer det inga saker alls så så händer alla på samma gång... Otursdag må jag säga. Men så är det gjort på en dag, förhoppningsvis blir det bara bättre.....

    ÖNskar dej en fin vecka!
    Kram LC

    SvaraRadera