...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

tisdag 19 juni 2012

Vart tog dagen vägen?

Proppmätt efter stuvade makaroner o mamma scans (nej, jag gör inte egna, mamma gör de bästa!) funderar jag var dagen tog vägen?? Känns inte som att jag gjort nåt vettigt på hela dagen...

Iof pratat försäkringar i två timmar, DET är en djungel!! På nån del kan de möjligen vara prisvärda, kanske tom bättre men så på nån annan så är de sååå långt ifrån att jag bara gapflabbade! Nästan så löjligt att killen skämdes för att nämna årspremien! Jaja, han fick återvända med lite bakläxa, återkom till veckan!!

Laddar för verkstadsbesök i morgon - min nyckel har tappat kontakten med bilen och ingen ström finns i dragkrokskontakten...borde de ju kunna fixa på en timme eller så!

Åter till verkligheten - diskmaskinen och löneprogrammet ;-))


Kramizar Ina @ iFån ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar