...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 11 oktober 2012

Tilja var med också...


Ingen jakt utan hund, oavsett vad avtryckarfingret vilar på ;-)

det fiiinns en pippi där inne...
bara bada lite matte...
ingen fukt i örongångarna här inte!!
lite uppställningsträning behövs alltid
jodå matte, det sitter en här inne också...
lite mer träning på gräsmattan..
å efter det så tvärstår vi lite också :-)

4 kommentarer:

  1. Vad ståtlig och vacker man kan vara! Vilken hållning! Kan inte säga det själv om mej just nu, sitter som en pösmunk i stolen här på jobbet. Men jag ska snart ta en rask promenad för att hämta posten, då ska jag se till att dra in magen, ut med brösten och spänna rumpan ;D
    Önskar dej en härlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, ja hon är nog den enda i familjen med hållning värd namnet...

    Trevlig helg på dig också 🍸😉

    SvaraRadera
  3. Hm jo minsann!!
    Dra in magen - svårt med vilande på gränsen till utdöda magmuskler. Samtidigt som man ska ut med brösten - som ligger vilande på just magen. Sen spänna rumpan - och göra den plattare än den är!!! Skulle inte tro det, jag menar, det sista lilla hänget på skinkorna är ju det närmsta jag kommer en "put"-rumpa nu för tiden.
    Nä, varför anstränga sig. Jag lurar nog ingen iaf :-)

    SvaraRadera
  4. Har gett upp min egen hållning, använder den numera bara som avskräckande exempel för dottern 😂

    SvaraRadera