...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 14 februari 2013

Det blir vad det blir, men mest troligt en helt annan dag!!

Nu är det en sån där dag igen - alla hjärtans dag! Farsdag, morsdag, kanelbullensdag etc - fan jag har ju full sjå att hålla reda på måndagarna och familjens födelsedagar, för att inte tala om min egen bröllopsdag ;-)

Det är klart att man ska var kärleksfull och visa omtanke till sina nära och kära (en del andra slinker säkert med också) MEN det ska man ju göra varje dag!!! Visst, måste medge att vissa dagar är det rätt tunt med kärleken, men jag blir fan anti såna här dagar! Kanske är det KärringenMotStrömmen som gängat sig med TjalleTvärvigg inom mig, låt så vara - JAG tänkter inte tvingas till nåt på en speciell dag, så det så!!!

Alla ni andra gör som ni vill och för det får ni en extra kram idag (eller att spara till en annan dag då den behövs bättre) :-)   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar