...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

tisdag 1 september 2015

Naglar

Jag har visst helt kommit av mig med att visa nya naglar!

Här är en halvtaskig bild av junis naglar, som jag gjorde hos Kicki - de matchade helt klänningen jag hade på Göran och Elisabets bröllop, dagarna innan de gjordes om i juli :-)




Julis superfräna i orange med metalliceffekt glömde jag helt att fota, men en liten skymt av de finns här. En perfekt matchning till Jägareförbundets tröja som vi bar i montern på Fäviken!




Syrran gjorde nya i slutet av juli, med inspiration från Emma på Nails by Tamagal. Camo i både grönt och rosa - passade utmärkt till min skjutväst som jag fick av min älskling på vår 19:e bröllopsdag!




Idag blev det nya hos Emma på Nails by Tamagal, färgstarkt och med klös :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar