...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

måndag 16 maj 2016

Naglar på sistone!

Inte ens nya naglar har uppdaterats - vilken slöhet :-)

Lyckliga jag som har en av Sveriges bästa nagelterapeuter till syrra - synd om henne som aldrig får åka hem till mamma o bara slappa! Till påsk fick hon iaf helt fria händer - å då blev de helt otippat blåa, en färg som jag tycker är skitsnygg på andra men har svårt för på mig själv. Men, hon gjorde det igen å jag bara älskar de.


Tyvärr håller de ju inte för evigt (eller iaf så länge som det går mellan vi träffas...) så i början av maj var det dags att testa en ny tjej i stan som jobbar med samma märke. Dels för att det underlättar om de slipper blanda olika märken men mest för att det sitter så bra på mina "oblatnaglarmedegenviljaovrångform" - Sandra på Salong Lips. Då blev det grönt och guld, men som vanligt är det omöjligt att fånga glittereffekten på bild - men jag lovar de glittrar :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar