...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 4 november 2010

Vintertid...

Dags att börja ladda för tända ljus och mystider i soffan, börjar med att tända lite ljus här!!

Håller som bäst på att pilla på företagets hemsida, leta efter snygg belysning till muren som T håller på att bygga ute och surfa runt på mina vanligaste bloggar...samtidigt alltså :-)

Har idag köpt mig en underbar orginalteckning, som bara ÄR vi!! Bild kommer så snart hon hänger här hemma, hoppas bara jag kan bestämma mig för vart hon ska få hänga...

Nu ska jag ta med mig datorn aka musikmaskinen (danskväll på RadioGuld) och fortsätta förvandlingen av ful hall till mysig tv-hörna uppe (mysigt kan gå, snyggt har jag gett upp tills vidare!) kanske kan Elins blivande sovrum få sig en släng av sleven också, när jag ändå är igång!!

See Y soon

1 kommentar:

  1. Underbart att få mysa inne med massa ljus!! Spännande med teckningen.......

    SvaraRadera