...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

måndag 25 maj 2009

Jag överlevde...

...även denna gång tandläkarbesöket! Som vanligt gjorde det ett rejält hål i plånboken och dessutom blir det ett återbesök... bestämde dock att det får bli efter semestern.

Jag tror mig veta att rätt många av mina forna klasskamrater har samma förhållande till tandis som jag har...märkligt...det kanske finns någon gemensam nämnare....??? PERSSON kanske, med den stålgrå blicken!!!

För er lyckliga som inte vet vad jag pratar om...så hette tandis under skoltiden - och han var en otäck farbror...inte särskilt pedagogisk och inte med nåt bra handlag heller!!!!

1 kommentar:

  1. Jag blev rädd för tandis senare, då vi haded en tant här som försökte vara tandläkare... jag tror hon var outbildad ;-)
    Cissi

    SvaraRadera