...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

tisdag 3 november 2009

Dagens middag...

blev inte särdeles avancerad... kylskåpsrensning modell total. Hittade faktiskt rätt mycke´, så vi blev mätta hela familjen, spagetti o köttfärssås, tacos, ägg/pärer/korv...

Sicken tur jag hade som gjort en blixtvisit till svägerskan tidigare, landade lagom till att hennes snabbt "ihopslängda" lunch serverades... det var som vanligt ruskigt gott, men jag kan tyvärr inte redogöra för alla ingredienser... kyckling o pasta...ruccola, tomater... jaja, ni som varit med någon gång känner till hennes talanger och för er som inte gör det, kan jag bara beklaga.

TACK Cissi för en superb lunch, tror faktiskt jag var så ohövlig att jag glömde säga tack, men skyll inte på min mamma, hon gjorde vad hon kunde!!!






1 kommentar:

  1. Varsågod! Du är välkommen fler gånger det var så trevligt med en oväntad mat gäst :-)

    Kram
    Cissi

    SvaraRadera