...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 5 november 2009

Trötter har tagit över

Stupade i säng vid halv åtta i går och kravlade mig ur den strax efter tio i dag!!! Ont i huvudet, axeln, ena hälsenan... inte har väl de ställena något gemensamt heller...? känner mig i alla fall som ett skrutt.. 
Har nu tagit två tabletter, men det märks inte - varken på huvudet eller någon annan värkande del.

Tror ni det kan vara "svininfluensan"?? Nää, tror jag inte - möjligen en vanlig höstförkylning eller så är det bara en av de, numera, ständigt återkommande svackorna. Fick ett utbrott på familjen igår och det behövs ibland inte mer för att "trilla ner för stegen" igen.

Nu ska jag ta hand om mig själv - lägga mig på sängen o titta på en film... troligen somnar jag en sväng också.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar