...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

tisdag 8 december 2009

Julklappsjakt!!

Mamma och jag drog  iväg till stan idag för julklappsinköp och lite födelsedagspaketande... Kände mig ovanligt väl förberedd, då jag hade en nära på komplett lista över vad som skulle handlas.

LURAD!!! Hittade inte alls det jag hade tänkt mig och när jag hittade ett klädplagg, så lyckades jag inte hitta någonting matchande till :-((     Betyder att jakten får fortsätta någon annan dag...inte vad jag hade tänkt mig direkt - trodde faktiskt jag skulle vara nästan klar nu.

Elin har varit hos farmor o farfar idag och där bakades det pepparkakor och mandelkakor... Tilja har varit stadshund så hon är supertrött - inte lätt att vara lantis i stora staden heller!! Tror det blir en rätt lugn dag i morgon här hemma!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar