...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

fredag 11 december 2009

Äntligen fredag!

Det är något speciellt med fredagar...även om man mest sannolikt kommer få jobba hela helgen!

Ikväll får jag mysa med mig själv och filten i soffan. Dottern är utleasad till mormor där syster Maria med familj befinner sig och maken drog till verkstad och rördragningar hela kvällen - men när hjälpen kommer är det ju bara att jobba på. Till middag blev det varma mackor och the... inte det mest optimala men liite näring fanns där säkert...

Ligger i soffan med fleecetröja och filt, får nog stoppa i mig lite medikamenter för att hejda det totala förkylningsutbrottet. Har kikat på NCIS och nu stundar IDOL... kanske orkar jag pula med julkorten lite, det börjar ju liksom dra ihop sig till inlämning!!

Lyckades avsluta "klappjakten" igår kväll också, så NU är det i princip klart... ska bara fixa två till ;-)

Trevlig helg på er alla


1 kommentar:

  1. Tittade in o trodde jag skulle hitta kort på allas vår lilla solstråle. För jag antar att du fotat?!

    SvaraRadera