...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 23 januari 2010

Händer i dag då??

Lördagsfrukost med tillhörande "ring så spelar vi", visserligen missade jag nästan hela programmet, men men ;-) Har varit en sväng till tvättstugan (av vissa makar benämnd som frugans "lilla hobbyrum")... njae, så jädrans kul tycker jag ju inte att det är, även om jag inte gärna släpper in någon annan där...de kan liksom inte sortera på rätt sätt!!!..å det är inte säkert att de kan starta maskinen på rätt sätt heller... ;-D  
                                             
Tror jag ska ta mig en sväng med hunden nu, perfekt väder - inte så kallt o hyfsat vindstilla också. Sen blir det lite jobb innan middagstid, hoppas att jag slipper kökstjänsten idag...jag hade den ju igår, JU!!             

Parken o Jannez ikväll - barn/hundvakten fixad...tänk hon hade blivit förvarnad liksom ;-))
 - Jaha, ska de åka å dansa...hrmm, har jag inte hört nåt om...

Neee, nu går jag UT, ha en trevlig helg "allihopan"







Psst, vad gillar ni min nya bakgrund??...(tack Anna för "tipset"...)

1 kommentar:

  1. Bakgrunden är nog den snyggaste du haft nån gång!! Lite tuff och så där designmässigt osymetrisk ;-)

    Ha det så kul ikväll på dansen

    Kram
    Cissi

    SvaraRadera