...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 23 januari 2010

Nytt i garderoben...

...blev det inte någe av... ;-(

Men eftersom Elin inte hade någon skridskoträning i morse (SOVMORGON!!!!), kändes det faktiskt onödigt slösaktigt att fara till stan bara för att ev. hitta en ny outfit till mig o skor till henne...det får bli på tisdag istället. Dessutom har jag ju varit till stan tre gånger denna vecka...mer än den vanliga veckoransonen det... Kanske har man lyckats minska nån centimter i omfång också då...så blir det lite roligare att handla dessutom. Borde ju inte vara en omöjlighet...80min rask promenad i skoterspåren (inte alltför välpackade...) och en danskväll...NÅT borde det väl ändå hända.




1 kommentar:

  1. Du har fått en Award av mig.. kolla in utmaningen i min blogg!

    SvaraRadera