...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

söndag 10 januari 2010

Våga vägra...

Läser runt på mina bloggar och på fejjan att julen städas ut i hus och hem! MEN inte här hemma hos mig (o inte hos mamma heller, för hon for till Egypten), det finns säker fler som "vågar vägra" ett tag till också.

Jag älskar julen, med alla tända ljus, ljusstakar, TOMTAR och myspyset som jag förknippar med det. Till skillnad från många så tycker jag det blir tomt och tråkigt när jag plockar bort julen, så ännu ett tag blir den nog kvar!







1 kommentar:

  1. svar: hehe, var tvungen att böja mig.. skulle inte få plats på bilden annars ^^ Vägarar äta vitlök för då får ja inte röra alex, han hatar vitlök. Jag dricker kang jang, eller ska börja med det idag :)

    SvaraRadera