...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 3 februari 2010

Lite sysselsättning...

Jag har fått en award ifrån svägerskan Helena! Roligt och lite pyssligt!
Reglerna ser ut så här:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


7 fakta - intressanta, ja det är frågan??

   * Gick natur på gymnasiet
   * Min första bil var en kanariegul Toyota Corolla
   * Har tävlat i luftgevärsskytte
   * Jag vet PRECIS vad jag skulle göra först om jag fick en STOR summa pengar...
   * Är fruktansvärt höjdrädd
   * Är inte killig under fötterna, men på knäna!!
   * Kan sakna "stallpysslet" och hästarnas rogivande mumsande

Jag ger denna award till:
Cattis - TinaKrutRut - Tessan - Anna - Jenny - Hanna





 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade din blogg via KrutRut och såg att du också har en weimaraner från Classic Dream´s. Kul! Vår Hedda är 8 år nu. Älskar denna ras!

    SvaraRadera