...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

tisdag 30 mars 2010

Måndagsnöje!!

Var i går kväll iväg med JAQT-tjejerna och testade på skytte i Jägarförbundets nya simulator - SKITROLIGT!!!

Det var helt klart ett av det roligaste jag har gjort och för er som funderat på att testa - tveka inte!! Det fanns en hel massa olika varianter, vi hann inte ens testa hälften. Älgbana, löpande björn, lerduveskytte, fågelskytte...mm mm.
Hade med min egen bössa men tyvärr funkade inte utrustningen med just den då...men det gick ju utmärkt att använda de som fanns. En riktig boost  för mitt självförtroende då hagelskyttet fungerade utmärkt och jag fick lite tips om vad jag ska göra med min egen bössa som inte alls fungerar...men nu ska här snickras...



Blir defenitivt fler gånger, som vi sa - detta hade vi ju kunnat gjort hela vintern!!





1 kommentar:

  1. Det låter ju jätte kul!!
    Vet du vad det kostar och hur man kan boka dessa kuligheter....
    Cissi

    SvaraRadera