...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 2 september 2010

Dagen efter...

ja, inte blev då förkylningen nå bättre av att vara ute och NATTSUDDA!! Men sååå roligt vi hade, vi skrattade så tårarna rann både till höger och vänster, vad de andra gästerna tyckte vet jag inte för jag lyckades placera mig med ryggen utåt ;-)) Vi satte oss till bords strax efter sju och klev inte upp förrän halv elva - proppmätta!

Vi var på och åt - SUPERGOTT och jättemysigt, kan varmt rekommenderas! Slog på stort och vräkte i mig en trerätters, tyvärr utan vin då eftersom jag hade bilen med mig (måste nog tänka på det till nästa gång...)

Till förrätt:
Grillad halv hummer
Med rouille, liten sallad och citron.

Till huvudrätt:
Grillad entrecôte
Med potatischips, tryffelaioli och primörsallad

Till efterrätt:
Grekisk youghurtglass
Med valnötsflarn och honung från Kreta.

Jahaja, nu återstår bara att få ihop vv-poängen på detta ;-)...
efter frukost, för nu är jag HUNGRIG!!

Lovade ju igår att ni skulle få lite mer nyheter (om det gick bra...) och jo, det gjorde det väl. Riktigt alla papper är väl inte klara ännu men....Cittran är såld!!! Nu provar vi en Toyota även privat, återstår ju att se hur den kan bete sig med mitt namn på reg-beviset...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar