...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

måndag 22 november 2010

bara Måndag

ingen märkvärdig dag alltså!

Lyckades kravla mig ur sängen i "tid" och förvånade därmed mina senaste "arbetskamrater" - meen, är du här redan?!   hihi, så glad att kunna glädja :-)

Anledningen till denna kraftansträngning var ju egentligen att jag skulle till tandis vid nio. Brukar ju kunna ta en stund och eftersom jag absolut inte vill åka till stan i morgon, så var det bäst man helgarderade så jobbet blev klart!!! Sååå, enkelt var det - inget märkvärdigt alltså!!

Överlevde förresten tandis, domen löd: - inga hål, men lite väl hårdhänd med tandborsten!!!

Landade hemma i vettig tid, bara hunden o jag hemma = middag i soffan (taco-rester, mums), tv-tittande o lite bloggläsande. Kvällsnöjet bestod av mer lönearbete - inget märkvärdigt alls alltså!!

En rätt lugn o fin måndag, hoppas bara tisdagen följer i samma spår!

Snart hoppas vi kunna förvandla en icke märkvärdig måndag till en sån här istället!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar