...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

måndag 6 december 2010

Veckans första dag...

A

 
lltid en MÅNDAG

eller   


Lyckades trots tidig sänggång inte kravla mig upp den tiden jag tänkt mig, DOCK kan noteras att när jag väl var uppe kände jag mig rätt pigg ändå! Elin fortfarande hostig så nu har vi en tid på VC för koll i morgon.

Annars väntar en helt vanlig arbetsvecka - förhoppningsvis ;-)

Har lagt ut lite överblivna möbler till försäljning och lyckades sälja iväg en del ikväll, trevligt tillskott till den fortsatta renoveringen, arbetsplanen är klar, nu ska bara tidsplanen kontrolleras....

Lucia närmar sig med stormsteg och i morgon skulle visst den STORA repetitionsdagen genomföras...synd att Elin inte har någon röst att sjunga med då :-( Får se vad doktorn har att säga, kanske kan hon vara med å träna utan att sjunga.

  


1 kommentar: