...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

tisdag 7 december 2010

AWARD


F
ick en award från Catta på rätsia (låter det passera för den här gången :-) OCH för ovanlighetens skull kände jag att det var nåt som passade mig, älskar ju att läsa böcker och försvinner totalt från omvärlden när jag får en bok under näsan (har retat gallfeber på mer än en familjemedlem under åren...) ....tjuvar dessutom hennes bilder, fräck och lat...


Först några hållpunkter:

1 Tacka o länka den du har mottagit priset av - Catta alltså!
2 Kopiera prismärket till din blogg - bilden längst upp 
3 Berätta vilka tre författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författare - ojsan...
4 Skicka priset vidare till fem mottagare som du tycker förtjänar det...

Så till mina favoriter, några av de iaf...:

The one and only - ever!! Margit Sandemo och serien ISFOLKET!!!! Har liksom min namne läst hela serien flera gånger å den är lika bra alla gångerna. Gick på lån i många år, men började så samla på de i inbunden form - å de är sååå vackra att ha i bokhyllan dessutom.



Dan Brown och hans Robert Langdon, har läst alla böckerna, lyssnat på nån och även sett någon av filmerna...sååå spännande och böckerna är ju perfekt tjocklek också ;-)


J K Rowling - Harry Potter..... ääälskar sånt!!




Jag är en riktig "alläsare" och med mitt guldfiskminne kan jag ju dessutom läsa om mina böcker flera gånger :-) Hittade nyligen ett nytt (för mig) deckarpar - Roslund&Hellström - kanonbra!! Annars har jag väl också läst det mesta dravvel som skrivits, Sydney Sheldon, Nora Roberts..

Åhhh, minns ni Anne på Grönkulla och Fröken Sprakfåle?? Astrid Lindgren of course!! Jisses, måste nog packa upp mina böcker ur flyttkartongerna snart å gå "down the memorylane"...

Skickar vidare till och hoppas på nya favoriter eller fler "minnesbilder"

Anna
Lisa
Jenny
Tessan
Syrran

Skulle också velat ha skicka till:
Moster, för hon säljer böcker också - men bloggar ju inte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar