...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 2 februari 2011

På banan snart igen

Japp, nu är vi igång igen för säsongen - JAQT-kvinnorna alltså! och vilka planer vi har för denna säsong....mycke panga blir det, nästan så man kan tro att vi går igång på krutrök ;-) men lite simulator, pimpelfiske och en hel del fika och skitsnack klämmer vi nog in också!! Jisses vilka ämnen som ventileras, högt o lågt...ibland så lågt att man blir generad ;-)



3 kommentarer:

  1. Låter helmysigt att ha ett skönt gäng att hänga ut med. Det om något är balsam för själen.

    Trevlig helg på er!

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  2. Du sa att jag hade fixat med bloggen? Jag har inte gjort något förutom att lägga in lite skoj till höger om inläggen. Du däremot har ju ändrat hela utseendet. Jättemysigt, väldigt scrappigt :)

    Hur gör du detta?

    SvaraRadera
  3. Oki, NU har jag ändrat hela min blogg...blev lite sugen när jag börja prata om det :))

    SvaraRadera