...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

fredag 9 september 2011

Äääääntligen fredag

Åååååå jäklar va jag ska slappa i soffan - tänkte jag iaf när jag for hem från stan!! Jaja, att surfa runt med fånen är väl att slappa iof :-) med fleecefilt och hund i soffan - blir varm om inte annat!!

Tänkte mig en sovmorgon i morgon, en rätt trevlig tanke som sprack när jag insåg att här går ju startskottet för jakten i morgon bitti!!! Sovmorgon är ju inte alls detsamma på egen hand :-( lär alltså dröja ett tag...

Så jag snörvar väl vidare här i soffan då medan mannen badar hunden. I år har ALLA i jaktlaget fått veta att eftersökshund finns OCH under vilka premisser hon jobbar!!!

Skitjakt på de då :-)


Kramizar Ina @ iFån:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar