...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 10 september 2011

Första morgonen i jaktveckan

som jag tror kommer upprepa sig...

Husse kliver upp tidigt, äter frukost (förhoppningsvis) och tar sedan på sig jaktkläder å öppnar vapenskåpet - då utspelar sig följande:

Hunden: jag är inte alls hungrig o trött, ska bara sträcka på mig så är jag klar att följa med !

Husse: nej, stanna hemma å sov du, så du är pigg om du behövs

Hunden: fy faan va taskigt, nu vart jag skitsur :-(((

Efter en stund och åttiotretton vändor i trappen: Hm, han sa ju att han skulle komma snart ! Å snart har ju varit flera gånger nu!! Matte, är det inte dags att vakna nu, vi måste nog leta rätt på husse, han har glömt att jag behövs nu!!! :-D






Kramizar Ina @ iFån:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar