...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

fredag 30 september 2011

Frukostvanor




Om någon sagt till mig för tio år sedan att jag nu skulle duka upp en sån här frukost till mig själv skulle jag skrattat mig harmynt!!!

Under hela min uppväxt, ja ända fram till jag fick Elin, var det med nöd o näppe jag kunde äta en macka på morgonen. Att prata mat före lunchtid var ingen ide!! Detta vände totalt när jag fick Elin, numera kan jag tom vakna och vara vrååålhungrig, märkligt så det kan bli!!

Mannen kliver ibland upp o steker korv, ägg å pärer till frukost, men så långt har det inte gått - jag vill inte gärna ha varm mat på morgonen. Däremot är jag beroende av juice och hårdbrö me kiwi på, får jag inte det är frukosten inte komplett :-)


Kramizar Ina @ iFån:-)

( om någon funderar så är det inlagda rödbetor på messmör o ost på den runda....absolut super å ett pålägg sedan barnsben - testa vetja!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar