...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 12 november 2011

Helg igen...

å vad ska man göra nu då?? Inte så att det saknas sysslor, mer en fråga om prio.ordning :-)

Gårdagen tillbringade jag i soffan!! Vaknade med magsmärtor ( ånej, inte magsjuka tänkte jag, är absolut det värsta jag vet...). Det satt högt upp, nästan under revbenen, en brännande, stickande smärta som kom å sen släppte helt...hmm... efter lite googlande misstänker jag magkatarr - inte helt osannolikt när jag ser på orsakslistan :-/

Har iaf sovit hela natten och det verkar lugnare idag, får nog sätta larm på telefonen - som Skalmans mat- & sovklocka - fast utan sov då ;-(, regelbundet ätande ska visst hjälpa!!

Tar nog tag i husvagnen först av allt, packa ur det sista o städa - sen är den klar för vintern och vi kan flytta bort den å få plats med bilarna vid eluttaget - börjar bli tid för motorvärmare nu!!

Japp, så får det bli - slut på slöandet ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar