...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 26 januari 2012

Järvsöweekend 2012, del 1

Landade på Järvsöbaden vid halv elva, något senare än planerat då jag fastnade bakom en långtradare i närmare fem mil - helt OMÖJLIGT att komma om!! Missade dessutom avfarten i Huddik, då gps-tanten inte gapade sväng höger om 400m... hon är inte uppdaterad på nya vägdragningen!!! Själv lyssnade jag ju på sista kapitlet på ljudboken och kopplade inte alls att det stod Sveg/Ljusdal på skyltarna...

Några timmars föreläsningar, smaskig lunch, kaffepausar och surr - den här kursen är beroendeframkallande, varför de flesta har varit här förr...från nåt år till alla tolv!!!

Nu är det lite lugnt innan middagen - jag valde egen tid medan några provar öl och korv eller badar balja!! Tänkte jobba lite, men tar tillfället och njuter av att göra PRECIS vad jag vill :-)


fejsbookar, bloggar å glor på "gör om mig" i Go'kväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar