...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 9 januari 2013

Det krävs ett proffs...

Fortsatte ju min färd mot ett vackrare jag i måndags - hos frissan! Förberedde noga, linser istället för brillor (vill ju se vad hon fnular med) och lite lätt lunch i handväskan eftersom det var mitt i lunchrusningen. Tog tom ett före foto för att kunna göra ett seriöst blogginlägg.

Nu har jag ju ett allvarligt problem, det finns bara två kort (faktiskt två serier av kort om man ska vara petig) där jag ser normal ut!! Förutom att de nu är ca 15 och 20 år gamla unga så är de tagna av proffs och i studio... Så tyvärr eller tack och lov både före- och efterbilder uteblir! Ni får lita på mitt ord när jag säger att det blev en klar förbättring, för frissan är ett proffs :-)

Påminn mig bara om att göra ett återbesök om ca tre månader, så kanske hon inte behöver klippa bort så många centimetrar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar