...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 9 september 2009

Fler skogsturer...

... har det blivit - nu har jag liksom kommit igång! Eller rättare sagt tagit mod till mig, jag har gruvat mig lite eftersom jag inte hittar så bra som jag vill och inte varit säker på att min "inre kompass" är som den ska!!!

Kanonväder i måndags, kunde ju inte bara sitta inne utan vi drog iväg mitt på dagen. Killarna var hemma o jobbade så OM jag inte hann tillbaka innan Elin kom från skolan så var hon inte ensam... Haha, vilken jädrans tur för efter en halvtimme hade jag villat bort mig. Kompassen fungerade visserligen, jag hade bilen i den riktningen som jag trodde, men jag tordes inte lita riktigt på den så jag tog en OMVÄG... Hade en del huvudbry innan jag började känna igen mig!! Men nu vet jag hur den delen av skogen ser ut, hihi. Tyvärr inga fåglar denna tur heller, måste nog höra mig för om det finns fåglar någon annanstans!?

Nu ska jag se om jag kan få lite liv i byggfirmans hemsida...den är lite mer komplicerad än min egen "123.sida"

Kramizar, Ina

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt o gå i skogen med vovvarna? Man blir så glad när man ser lyckan över att springa fritt o nosa, hoppa o spåra allehanda djur. =)

    ps. en länk till firman vore inte helt fel -även om jag lyckades hitta den ändå. ;)

    SvaraRadera