...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 22 oktober 2009

Ärlighet...

"smärtsamt" ärliga....

Jomen, visst kan det väl kännas lite när man får en kommentar som inte "passar" ihop med sin egen uppfattning. Men samtidigt är det ju så mycket enklare med ärlighet, man behöver inte fundera över om personen har en baktanke med vad de säger... eller om de verkligen tyckte jag ser bra ut i den mössan =) Haha, om någon säger åt mig att jag ser bra ut i en huvudbonad... då vet jag att de ljuger!!!

Men om man frågar efter någons åsikt, så vill man väl ha den - och inte vad personen tror att jag vill de ska säga!!

Så jag säger TACK till Cissi, Syster yster, Mamma och alla ni andra som är ärliga!!!


Kramizar, INA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar