...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

torsdag 22 oktober 2009

Egen tid...

vad gör man när man får lite tid för sig själv, det är ju så långt mellan gångerna att önskelistan blir rätt lång. Ikväll tog jag i alla fall chansen att fixa med lite foton, funderar om inte det är dags att framkalla en del på papper, kanske ska göra nåt kul till jul också...

Nu försöker jag dessutom skriva något briljant i bloggen samtidigt som jag tittar på nåt värdelöst på TV... vore nog bättre jag la igen de blå istället. Dagen har passerat utan några upphetsande händelser, lika grå som vädret - hoppas morgondagen blir bättre. Det är i alla fall fredag och då stundar fredagsmys i soffan med hela familjen - värdefull tid.

Som en humörhöjare bjuder jag på några bilder...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar