...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 25 november 2009

Psykos...

Bilångest - Höstdepression - Vill-ha-snö-nu! -För få timmar/dygn - Inte riktigt frisk ännu... listan kan säkert göras längre, men ni förstår säkert!!!

Nu är jag riktigt less på detta j**la väder, vi har snart december och det enda som kommer från himlen är regn... JAG VILL HA SNÖÖÖÖ! Dessutom vill jag ha en bil som inte behöver månatliga besök på verkstaden - är det någon som har ett MYCKET säkert kort???

JAG FICK superdupergod middag när jag kom hem idag - fyllda köttfärsbiffar med kantarellsås och potatis och till det rödvin i kristallglas... MMMM, så gott det var!
JAG FICK tid hos frissan till veckan - det behövs, jag lovar!!
JAG FICK skippa kontoret ikväll och sitta i soffan med datorn istället!!!

Nu ska jag bara glo färdigt på Grey's, sen ska jag krypa ner under täcket med maken...





3 kommentarer:

  1. Gud va lyxigt med middag o ett glas rött!!
    Mmmmmmm!

    SvaraRadera
  2. O glömde ju att jag skulle säga GRATTIS på namnsdagen!!! :-)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på namnsdagen i efterskott!
    Tänkte ringa igår o säga det, men det blev lite sent... igen =)

    SvaraRadera