...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

lördag 21 november 2009

Startskottet har gått...

Japp, så var ett rum adventsklart  åföråsågottsom - minns ju inte om jag brukar ha nåt adventsljus i sovrummet???? Men det löser sig säkert när allt annat är utplacerat... då syns det säkert om nåt blir över - hihi. Hängt upp de nya gardinerna också - det blev SUPERDUPERFINT, är så nöjd med inköpet. Foto kommer, men det blev lite mörkt innan jag var klar!!

Så återstår då bara resten av huset... hmm, måste göra någon form av plan...kanske kan fundera ut den i natt om jag har lika svårt att somna som i går natt... tittade på film till kl 2 - inget ovanligt iof, men sen kunde jag omöjligt sova... låg tom och funderade om jag skulle kliva upp och börja plocka med nåt...hmm, låter inte helt normalt...
Nu återgår jag till min dryck och filmen på TV

Nu belönar jag mig med en Xider och blev dessutom bjuden på godis av maken - sent lördagsmys i soffan med familjen, för helgen förstärkt med storebror Peter :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar