...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

onsdag 18 november 2009

Status = Sjukstuga!!

Elin och jag sitter i var sin soffa, med var sin dator, hehe, tur man inte har flunsa i fingrarna... Mycket märklig influensa detta - jag brukar ju bli totalt däckad så fort temperaturen kliver över 37.. jo, jag är en kallblodig typ som har låg normaltemp men denna gång märks liksom inte febern. Ja, idag har jag ju huvudvärk och ont i nästan varje led och ryggslutet, men ändå så känner jag mig lite rastlös. Ni vet, så där man brukar vara när man är nästan frisk... man vill mer än man riktigt orkar med... För provar jag att göra något annat än tussa långsamt till toa eller skafferiet så bryter svettpärlorna fram fortare än jag kan slå miljonbelopp på räknemaskinen (och det går fort det ser ni, för det är jag proffs på!! )

Elin stackars barn hon är i princip feberfri och riktig pigg, men låter som en gammal häxa när hon pratar... och det får man ju inte stopp på heller, försöker få henne att vara tyst och det enda som verkar funka är datorn... tack o lov för teknikens intåg i vår avlägsna "bushhörna" - hihi !!!

Tror jag ska ge mig på lite julkortstillverkning... har fått hem en massa roligt....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar