...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

fredag 21 maj 2010

Fredag!

Jobbat hemma igen efter tre dagar i stan, men om man tittade på högen av osprättad post i morse kunde man tro det var tre veckor!!

Tänkte starta dagen med en promenad med hunden i morgonsolen, skulle bara köra igång en tvättmaskin först...men då gick hon SJÄLV!? Å har man gjort en sån fuling, då fryser promenaden med matte inne - SÅ DE SÅ!!! Och dessutom får man duscha... märkligt vilka vanedjur de är ändå, tycker ju att vi gör det mesta båda två (förutom kloklippning, för jag ser ju inte...) men det har varit husse som duschat henne de flesta gångerna - och så ska det vara om damen ifråga ska vara medgörlig...det gjorde hon helt klart för matte idag!

Kastade ihop lite taco till middag - fort, enkelt o Elin gillar det. Sen har jag hittat igen tygburen o den ihopfällbara "pirran", så nu fattas bara lite matsäck så är vi redo - jo, just det, får inte glömma hämta stolar hos mamma...våra brann visst inne, å inte har VI... kommit ihåg att köpa nya heller ;-)

JAQT-tjejerna är och skjuter idag - UTAN MIG!!! Och Jannez spelar i Erikslund - UTAN MIG!! Tänk om inte om varit, då hade jag i alla fall haft beslutsångest :-)

Trevlig helg på er, utställningsrapport kommer på söndag.
Nu väntar jag på norrlandsgästerna - undra vilken väg de tog???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar