...stretar på i oförtruten takt, timmarna springer o dagarna går..."ska bara"...är ett uttjatat uttryck och tidsoptimisterna kämpar på

fredag 11 maj 2012

Det är åldern sa gubben å gick ut!!

Grymme trött idag, ramlade i säng halv två i natt efter ett tupperwareparty i stan - jodå, sådana kan bli lååångdragna :-) Iaf om man inte träffat värdinnan på ett tag (typ några år...)

Kommenterade att man inte är van att vara uppe så länge (den avslutande timmens bilkörning i hällregn underlättade ju inte heller) och mannen bara säger att det är åldern - man är inte tjugo längre - hrmpff, man talar inte om en dams ålder ju!!

Åhhh, så mycket fina, praktiska prylar det fanns att handla...fick verkligen beslutsångest över vad som var nödvändigt... en mandelkvarn och glassformar lyckades kvalificera sig denna gång - resten får vänta till senare, typ när köket är klart...

Nu är det fredag och helg snart, hoppas fixa golvläggning och lite garderobsstök denna helg. Även lite ringträning med fröken grå - nästa helg är det dags för vänstervarvning, spännande ska det bli!!



2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, jag går oxå två gånger per år annars hade jag varit mkt sämre på tandtråden... Har provat mellanrumsborstar men har så extremt trångt mellan tänderna så det är endast på två ställen den minsta går in... Men där försöker jag få till det....
    Lycka till med golv och garderob! Vi har många planer som går i stöpet titt som tätt, ett är att bygga till ett rum. Planerat i tre år nu... Man får inte förhasta sig ;)
    Kram LC

    SvaraRadera
  2. Har inget med åldern att göra... bara viljan :-)
    Hoppas det blir nåt gjort nudå i helgen. Här lär det inte bli så många knop. Regnigt ute, allergi inne, och jag jobbar natt inatt och imorgon natt, så jag har inte hittat motivationen än...att göra underverk här hemma menar jag :-)
    Puss på rumpan <3

    SvaraRadera